ابزار اندازه گیری ، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزاردقیق آریان تجهیز

آریان تجهیز ،ارائه دهنده کلیه تجهیزات و ابزار اندازه گیری، ابزار دقیق ،تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات کالیبراسیون، اجرای پروژه ها صنعتی، تامین کننده کلیه دستگاه های مورد نیاز واحداهای صنعتی در سراسر کشور از معتبر ترین برندهای سراسر جهان میباشد

ابزار اندازه گیری ، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزاردقیق آریان تجهیز

آریان تجهیز ،ارائه دهنده کلیه تجهیزات و ابزار اندازه گیری، ابزار دقیق ،تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات کالیبراسیون، اجرای پروژه ها صنعتی، تامین کننده کلیه دستگاه های مورد نیاز واحداهای صنعتی در سراسر کشور از معتبر ترین برندهای سراسر جهان میباشد

دیتالاگر و ترموگراف دما و رطوبت USB تستو TESTO 184H1

به کمک دیتالاگر و ترموگراف دما و رطوبت تستو مدل TESTO 184H1 شما به راحتی متوانید علاوه بر تغییرات دما در بازه -20تا 70 درجه میزان رطوبت نسبی از 0 تا 100 درصد را اندازه گیری و ثبت کنید. حافظه 64 هزار مقدار ، قابلیت تنظیم نرخ نمونه برداری از 1 دقیقه تا 24 ساعت ، ضد آب و ضد ضربه با IP67 ، اتصال سریع با USB سرخود وبدون نیاز به برنامه جانبی و ... از مزیت های مهم این ترموگراف دما است. این قابلیت ها باعث شده تا این دستگاه به دیتالاگری کار آمد برای اندازه گیری دما و رطوبت در حین جابجایی و حمل نقل تبدیل شود.

✔ رنج اندازه گیری دمایی از -20 تا 70 درجه و رطوبت محیط از 0 تا 100 درصد

✔ بدنه مقاوم و ضد آب به همراه نمایشگر با قابلیت نمایش دما و رطوبت لحظه ای

✔ اتصال سریع و گزارش گیری آسان بدون نیاز به برنامه جانبی به کمک PDF ✔ نمایشگر بزرگ و خوانا ، آلارم LED و پورت USB سرخود روی دستگاه



بکمک دیتالاگر و  ترموگراف دما و رطوبت USB تستو TESTO 184H1 شما میتوانید به راحتی دو پارامتر دما و رطوبت را در زمان حمل و نقل  برای محصولات حساسی همچون مواد غذایی ، میوه ، گوشت ، خون و فرآورده های خونی را اندازه گیری و ثبت کنید. به کمک LED آلارم که برو روی دستگاه وجود دارند و هشدار دهی از طریق نمایشگر، از صحت و سلامت محصولات در حین و در پایان حمل و نقل اطمینان حاصل کنید. این آلارم نشان دهنده عدم تجاوز دو پارامتر دما و رطوبت از محدوده پیکر بندی شده بر روی دستگاه است. برای بدست آوردن اطلاعات دقیق تر شما میتواند به راحتی USB را به کامپیوتر متصل کرده و بدون نیاز به نرم افزار جانبی و تنها به کمک PDF  به سرعت گزارشی از مقادیر اندازه گیری شده را ببینید و گراف تغییرات دما و رطوبت را با مقادیر دقیق آن ملاحظه کنید.

حافظه 64000مقدار و زمان اندازهه گیری قابل تنظیم از 1 دقیقه تا 24 ساعت از جمله قابلیت های مهم این دستگاه است.لازم به ذکر است که دیتالاگر ها دما و رطوبت تستو در ایران مورد تایید اداره دامپزشکی بوده و جهت گزارش دهی در هنگام ارسال بار به هر نقطه از ایران این دیتالاگر معتبر و قابل استناد است.

تنظیمات اولیه در این دیتالاگر به کمک فایل PDF  تنظیمات که در حافظه دستگاه موجود است صورت میگیرد. شما با باز کردن فایل PDF مدر نظر و مقدار دهی به آن میتوانید مقادیر دلخواه جهت تنظیمات اولیه را وارد و با ذخیره فایل در دستگاه، در حال شروع به کار قرار میگیرد. با دو دکمه START و STOP میتوانید آغاز و پایان پروسه اندازه گیری را کنترل نمایید.

 

مراحل تنظیم اولیهدیتالاگر و ترموگراف دما و رطوبت USB تستو TESTO 184H1

مراحل تنظیم اولیه دیتالاگر و ترموگراف دما و رطوبت USB تستو TESTO 184H1

 

 

 شروع و پایان کاردیتالاگر و ترموگراف دما و رطوبت USB تستو TESTO 184H1

 شروع و پایان کار دیتالاگر و ترموگراف دما و رطوبت USB تستو TESTO 184H1

 

جهت گزارشگیری و مشاهده گراف تغییرات نیز میتوانید بعد از پایان کار دستگاه ، آنرا به کامپیوتر وصل کرده و PDF  مربوط به گزارش دهی که درون حافظه دستگاه ذخیره شده است را باز کرده و یک کپی از آن به عنوان گزارش نهایی برای خود ذخیره کنید. به این نکته توجه کنید که کلیه PDF ها باید درون حافظه دستگاه به صورت ذخیره شده باشند تا دستگاه به درستی کار خود را انجام دهد. لازم به ذکر است کلیه محصولات تستو دارای یکسال گارانتی  ابزار اندازه گیری و ابزار دقیق آریان تجهیز است.

 

گزارشگیری و گراف تغییرات دیتالاگر و ترموگراف دما و رطوبت USB تستو TESTO 184H1

گزارشگیری و گراف تغییرات دیتالاگر و ترموگراف دما و رطوبت USB تستو TESTO 184H1

 

 

مشخصات فنی دستگاه :

رنج اندازه گیری دمایی از -20 تا 70 درجه و رطوبت محیط از 0 تا 100 درصد

دقت اندازه گیری 0.5 درجه سانتی گراد و رطوبت 1.8 درصد

زمان اندازه گیری قابل تنظیم از 1 ثانیه تا 24 ساعت

باتری قابل تعویض با طول عمر 500 روزه ( نرخ اندازه گیری 15 دقیقه )

نمایشگر بزرگ و شفاف با قابلیت نمایش دما و رطوبت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.